Μασουράκια

Χα χα χα! Θα γελάσετε με αυτή την ονομασία, αλλά έτσι τα έλεγε η μαμά μου. Είναι ένα νηστίσιμο γλυκάκι, εύκολο και νόστιμο.

Υλικά: (40 κομμάτια)
430 γρ. αλεύρι
1 φλυτζ. τσαγ. λάδι
1/2 φλυτζ. τσαγ. κρασί
1&1/2 κουτ. γλυκ. μπέκιν
1/2 κουτ. γλυκ. σόδα φαγητού
1/2 κουτ. γλυκ. κανέλα
250 γρ. άχνη ζάχαρη για το τύλιγμα

Για τη γέμιση:
2 φλυτζ. τσαγ. τριμμένα καρύδια
3 κουτ. σούπ. μαρμελάδα

Εκτέλεση:
Σε ένα μεγάλο μπολ βάζουμε τα υγρά υλικά. Προσθέτουμε τη σόδα και έπειτα τα υπόλοιπα υλικά. Ζυμώνουμε και θέλουμε μία ζύμη σφιχτή. Την αφήνουμε δέκα λεπτά να ξεκουραστεί και ανοίγουμε φύλλο πάχους μισό εκατοστό. Κόβουμε λωρίδες 3Χ9 εκ. Βάζουμε στην άκρη κάθε λωρίδας γέμιση, μισό κουταλάκι του γλυκού και τυλίγουμε σε ρολάκι. Τα τοποθετούμε στην λαμαρίνα του φούρνου σε αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για μισή ώρα περίπου. Μέχρι να ροδοκοκκινίσουν. Τα βγάζουμε από το φούρνο επάνω σε πετσέτα και τα ψεκάζουμε με ροδόνερο. Τα σκεπάζουμε με μία άλλη πετσέτα να πάρει την υγρασία και έπειτα τα τυλίγουμε σε άχνη ζάχαρη.

Σχόλια

  1. μοιάζουν με τα σκαλτσουνάκια της Στεμνίτσας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα σκαλτσουνάκια της Στεμνίτσας δεν τα ξέρω. Τα μασουράκια αυτά τα έφτιαχνε η μαμά μου και το κρασί το έβαλα εγώ, για ποιό τριφτά, η μαμά μου έβαζε νερό. Παρ΄όλο αυτά είναι πολύ νόστιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα σκαλτσουνάκια της Στεμνίτσας δεν τα ξέρω. Τα μασουράκια αυτά τα έφτιαχνε η μαμά μου και το κρασί το έβαλα εγώ, για ποιό τριφτά, η μαμά μου έβαζε νερό. Παρ΄όλο αυτά είναι πολύ νόστιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις