Κέικ δεκάλεπτου με αμύγδαλα και κουβερτούρα

Φίλοι μου καλησπέρα. Έχω αρκετές ημέρες να σας δώσω λιχουδιά. Δουλειές με φούντες. Τρέχω και δεν φτάνω. Άλλοι ετοιμάζουν σπίτια και άλλοι τρέχουν. Τέλος πάντων χαλάλι η κούραση μια κόρη την έχω!!!!!!! Μέρες λοιπόν θέλω να φτιάξω κέικ και σήμερα που είμαι ξεκούραστη το αποφάσισα. Ήταν το ποιο εύκολο κέικ που έχω ετοιμάσει μέχρι τώρα. Όταν σας λέω του δεκάλεπτου το εννοώ. Αχ! μου λείψατε!!!!!! Λοιπόν πάρτε χαρτί και μολύβι. Και τώρα που λέω χαρτί και μολύβι, θυμήθηκα τη μαμά μου. Όταν της άρεσε κάποια συνταγή την έγραφε ακόμη και σε χαρτοπετσέτα. Τις έχω κρατήσει όλες, έτσι όπως τις βρήκα στα βιβλία μαγειρικής και κάθε φορά που τα ξεφυλλίζω τις βλέπω μπροστά μου και με πλημμυρίζουν αναμνήσεις, και χαμογελώ νοσταλγικά, αλλά με δάκρυα στα μάτια, γιατί μου λείπει η παρουσία της !! Σήμερα είναι μια μέρα νοσταλγίας, έχασε και κάποιο άλλο πρόσωπο αγαπημένο και ίσως αυτός είναι και ο λόγος υποσυνείδητα που αποφάσισα να φτιάξω το κέικ. Ας θυμόμαστε όλοι τα αγαπημένα μας πρόσωπα, πάντα με αγάπη και νοσταλγία και με αυτόν τον τρόπο θά΄ναι σαν να μην έφυγαν ποτέ από κοντά μας. Τώρα τέλος οι αναμνήσεις, σας δίνω τα υλικά για το κέικ.....

Υλικά:
3 αβγά
2 φλυτζ. τσαγ. ζάχαρη
250 γρ. βούτυρο φράσκο
1 φλυτζ. τσαγ. κρέμα γάλακτος
3 φλυτζ. τσαγ. αλεύρι φαρίνα
1 φλυτζ. τσαγ. αμύγδαλα
 τριμμένα καβουρντισμένα
1 κουβερτούρα σε μικρά κομματάκια
2 κουτ. γλυκ. μπέκιν
2 βανίλιες

Εκτέλεση:
Στον κάδο του μίξερ βάζουμε τα αβγά με τη ζάχαρη και τα χτυπάμε να αφρατέψουν. Λιώνουμε το βούτυρο και το προσθέτουμε στα αβγά. Συνεχίζουμε το χτύπημα, προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και σιγά σιγά το αλεύρι. Αποσύρουμε τον κάδο από το μίξερ προσθέτουμε τα αμύγδαλα την κουβερτούρα, το μπέκιν και τις βανίλιες. Ανακατεύουμε απαλά, να ενωθούν τα υλικά. Βουτυρώνουμε μία φόρμα και ρίχνουμε το μείγμα. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 3/4 τις ώρας περίπου. Αφού κρυώσει το πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη ή σιρόπι καραμέλας. του ταιριάζει απόλυτα..




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις