Βελουτέ σούπα κάστανο με λευκή σοκολάτα

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Μέρες τώρα σκέφτομαι τι να ετοιμάσω σαν πρώτο πιάτο για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Μονολογώ μόνη μου αυτό το έχω κάνει το άλλο το έχω κάνει, θέλω κάτι το οποίο δεν έχω ξαναφτιάξει. Και καθώς καθόμουν στο τραπέζι της κουζίνας και καθάριζα κάστανα, τα οποία είχα βράσει για να τα έχω έτοιμα στην κατάψυξη για τη γαλοπούλα, σκέφτηκα την σούπα με κάστανα. Γνωρίζω ότι γίνεται αλλά εγώ δεν την είχα δοκιμάσει. Έτσι λοιπόν σκέφτηκα! Γιατί να μην τη δοκιμάσω και εάν δεν μου αρέσει δεν την ξαναφτιάχνω. Το αποτέλεσμα όμως με δικαίωση. Είναι μια σούπα με ιδιαίτερη γεύση. Μπορείς να βάλεις διάφορα μπαχαρικά και να κάνεις τους συνδυασμούς που εσύ θα επιλέξεις, για ένα αποτέλεσμα, που θα ευφράνει τους ουρανίσκους των καλεσμένων σου. Εκείνο όμως που έδωσε την ιδιαίτερη αλλά δίχως να το καταλαβαίνεις,  γεύση ήταν η μικρής ποσότητα προσθήκη της λευκής σοκολάτας.

Υλικά ( για 4 άτομα)
3 φλυτζ. τσαγ. κάστανα
2 μέτριες πατάτες
2 μέτρια καρότα
1 πράσο μόνο το λευκό τμήμα
τζίντζερ εάν έχετε φρέσκο,
 1 κουτ. γλυκ. τριμμένο, εάν βάλετε σκόνη
1/2 κουτ. γλυκ.
1/2 κουτ. γλυκ. κάρυ
1/2 κουτ. γλυκ. κόλιανδρο
5-6 στίμονες κρόκο Κοζάνης
150 γρ. κρέμα γάλακτος
50-60 γρ. λευκή σοκολάτα
αλάτι, πιπέρι
1/2 φλυτζ. τσαγ. λάδι
10 φέτες μπέικον
1 κουτ. γεμάτη βούτυρο φρέσκο
2 λίτρα νερό
μαίδανό
καυτερή κόκκινη πιπεριά
κρουτόν

Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε όλα τα λαχανικά και τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια. Βράζουμε και καθαρίζουμε τα κάστανα. Χρειαζόμαστε 3 φλυτζ. τσαγ. καθαρισμένα κάστανα. Βάζουμε το λάδι στην κατσαρόλα και προσθέτουμε τα λαχανικά εκτός από τα κάστανα. Τα αφήνουμε να τσιγαριστούν για 2 λεπτά, προσθέτουμε τα κάστανα και τα γυρίζουμε όλα μαζί για ένα λεπτό. Προσθέτουμε τα μπαχαρικά, και καθώς τα γυρίζουμε με όλα τα υπόλοιπα υλικά βγάζουν όλα τα αρώματα τους. Χαμηλώνουμε τη φωτιά βάζουμε το νερό σκεπάζουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε τη σούπα μας να βράσει περίπου μισή ώρα με τρία τέταρτα. Τα λαχανικά μας να βράσουν πολύ καλά σε σημείο να διαλύονται. Σε ένα τηγάνι βάζουμε το βούτυρο λα λιώσει και τσιγαρίζουμε το μπέικον αφού το έχουμε κόψει σε μικρά κομμάτια. Αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και προσθέτουμε το τσιγαρισμένο μπέικον. Παίρνουμε τη ράβδο και πολτοποιούμαι τη σούπα μας. Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και την λευκή κουβερτούρα και βάζουμε τη σούπα μας στη φωτιά να πάρει μια βράσει και να ενωθούν τα υλικά μας. Σερβίρουμε με ψιλοκομμένο μαίδανό  λίγη καυτή κόκκινη πιπεριά και κρουτόν.

Σχόλια

  1. Εκπληκτική πρόταση!
    Καθώς τα κάστανα είναι ο αγαπημένος μου καρπός και τον συνδυάζω όλα τα με τον χειμώνα και τις γιορτές,δρν υπάρχει περίπτωση να μην την κάνω!
    Τα Χριστούγεννα θα έχουμε το ίδιο πρώτο πιάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να σου αρέσει, εγώ ενθουσιάστηκα με την γεύση, γιατί δεν το περίμενα. Όταν την ετοίμαζα ήμουνα πολύ επιφυλακτική στο εάν θα τρώγεται. Αλλά ευτυχώς το αποτέλεσμα με δικαίωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις