Πουράκια με νουτέλα και σοκολάτα γάλακτος και Πουράκια με κασέρι

Λοιπόν κορίτσια μου φαίνεται ότι τα ζυμαράκια με κοροίδεύουν. Έφτιαξα πριν από δύο ημέρες σφολιάτα. Μετά από 5-6 ανοίγματα και διπλώματα και αφού την άφησα για 2-3 ώρες στο ψυγείο, είπα να ψήσω δύο κρουσανάκια για να δω τι έκανα. Το αποτέλεσμα αποτυχία. Η σφολιάτα δεν φούσκωσε, δοκιμάζω τη ζύμη πολύ γευστική. Εντάξει σκέφτηκα, έχω και μια αποτυχία τι να κάνουμε, δεν πειράζει θα σκεφτώ κάτι άλλο να χρησιμοποιήσω τη ζύμη. Έτσι σήμερα σκέφτηκα να κάνω με την αποτυχημένη σφολιάτα πουράκια. Άνοιξα ένα λεπτό φύλλο το γέμισα το μισό με νουτέλα και σοκολάτα και το υπόλοιπο με κασέρι. Βάζω να τα ψήσω και βλέπω με έκπληξη ότι τα πουράκια μου φουσκώνουν. Όταν τα βγάζω από το φούρνο βλέπω ότι παρ΄όλο που το φύλλο ήταν αρκετά λεπτό είχαν δημιουργηθεί αρκετά στρώματα φύλλου. Ε! Τώρα δε με κορόιδεψε το ζυμαράκι μου??

Υλικά:
σφολιάτα
νουτέλα
σοκολάτα γάλακτος ή μαρμελάδα
Και για τα αλμυρά:
πολύ λεπτά μπαστουνάκια κασέρι

Εκτέλεση:
Ανοίγουμε ένα πολύ λεπτό φύλλο
σφολιάτας. Εάν χρησιμοποιήσουμε έτοιμο φύλλο, θα το ανοίξουμε με τον πλάστη γιατί το θέλουμε ποιο λεπτό. Το χωρίζουμε σε λωρίδες 12Χ5 εκ. και τα γεμίζουμε με ότι έχουμε επιλέξει. Τα τυλίγουμε ρολάκια και βρέχουμε λίγο την άκρη του φύλλου με νερό για να κολλήσει το φύλλο και να μην ανοίξει. Τα βουτυρώνουμε πολύ λίγο και ψήνουμε στους 200 μέχρι να πάρουν ένα χρυσό χρώμα. Τα γλυκά τα πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη.
Η αποτυχία μου.................δεν φούσκωσαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                         








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις