Ψωμί δίχως μαγιά!!!!!!!!!!

Έκπληξη!!!!  Ναι, ναι και εγώ δεν το πίστεψα όταν μου το είπε η κορούλα μου, γιατί τη συνταγή μου την έδωσε η κόρη μου. Και της λέω μη λες βλακείες τι ψωμί θα γίνει δίχως μαγιά? Αλλά το έφτιαξα και σας το παρουσιάζω. Ο συνολικός χρόνος που απαιτείται για να γίνει το ψωμί δεν ξεπερνά τα πενήντα λεπτά, ετοιμασία και ψήσιμο. Δεν χρειάζεται αναμονή. Μαζί με την ετοιμασία του φαγητού γίνεται και το ψωμάκι μας. Είναι μία γρήγορη λύση, όταν δεν έχουμε ψωμί στο σπίτι και βιαζόμαστε.

Υλικά:
450 γρ. φαρίνα
225 γρ. χλιαρό νερό ( περίπου 1 1/2 φλυτζ. τσαγ)
1 κ.σ. λάδι
1 κ.γ. αλάτι

Εκτέλεση:
Σε ένα μπολ βάζουμε το αλεύρι και το αλάτι. Ανακατεύουμε με ένα κουτάλι να πάει το αλάτι σε όλο το αλεύρι. Προσθέτουμε το λάδι και το νερό και ζυμώνουμε. Η ζύμη μας είναι σφιχτή. Μόλις ενωθούν όλα τα υλικά πλάθουμε την ζύμη στον πάγκο να αποκτήσει ελαστικότητα και να μην κολλά. Λαδώνουμε και αλευρώνουμε ένα ταψάκι 18εκ. βάζουμε τη ζύμη στο ταψάκι, κάνουμε ένα σταυρό και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 250 στην κάτω σχάρα για δέκα λεπτά και έπειτα ανεβάζουμε σχάρα χαμηλώνουμε στους 200 και ψήνουμε για αλλά τριάντα λεπτά. Το αφήνουμε δέκα πέντε λεπτά να κρυώσει και μετά το κόβουμε.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις