Φιλέτο μοσχαρίσιο με καραμελωμένα κρεμμύδια

Καλημέρα, καλημέρα σε όλους. Κατ΄αρχάς θέλω να ευχηθώ σε όλους τους χθεσινούς εορτάζοντες, Χρόνια πολλά και υγεία. Η αλήθεια είναι ότι έχω πολλές μέρες να αναρτήσω συνταγή. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μαγειρεύω. Η κουζίνα για εμένα είναι το καταφύγιό μου. Και σε χαρά και σε λύπη εκεί καταλήγω.
Μαγειρεύοντας έχω το χρόνο να βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου, να καταστρώσω τα επόμενα βήματά μου και σκεφτώ τα λάθη μου. Όταν μαγειρεύω δεν επιτρέπω κανέναν να μπαίνει στο βασίλειό μου, αποδιοργανώνομαι και αντί αλάτι μπορεί να βάλω ζάχαρη, η να βάλω το λάδι στο ψυγείο. Πιστεύω ότι πολλές από εμάς έχουν κάνει τέτοιες γκάφες και το γέλιο είναι όταν ψάχνεις το λάδι και λες μα τώρα το χρησιμοποίησα, πού είναι?? Τέλος πάντων στη συνταγή μας τώρα.
     Φιλέτο μοσχαρίσιο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και χοιρινό, ότι θέλετε, η γεύση θα είναι τέλεια.

Υλικά:
1 κιλό φιλέτο
αλάτι, πιπέρι
1 σφηνάκι ουίσκι ή κρασί λευκό
1/2 φλυτζ. τσαγ. λάδι
1 κιλό κρεμμύδια
1 κουτ. κοφτή σούπας μέλι

Εκτέλεση:
Πλένουμε και κόβουμε το φιλέτο σε λεπτές φέτες. Βάζουμε το λάδι στο τηγάνι να κάψει και προσθέτουμε τα φιλέτα αλατοπιπερώνουμε και  τα ψήνουμε και από τις δύο μεριές, όχι πολύ ψήσιμο γιατί θα σκληρύνουν. Τα βγάζουμε σε μία πιατέλα. Κόβουμε τα κρεμμύδια σε λεπτές ροδέλες και τα βάζουμε στο τηγάνι που είχαμε τα φιλέτα. Χαμηλώνουμε τη φωτιά στο επτά αλατίζουμε και αφήνουμε τα κρεμμύδια για δέκα λεπτά να μαλακώσουν. Ανεβάζουμε πάλι τη φωτιά στο εννέα προσθέτουμε το μέλι και τα ανακατεύουμε να μελώσουν προσθέτουμε τα φιλέτα σβήνουμε με το ποτό, χαμηλώνουμε τη φωτιά και τα αφήνουμε πέντε λεπτά να ενωθούν  τα υλικά. Σερβίρουμε σε πιατέλα, ζεστά.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις