Σπιτικές Αντζούγιες

Τρελαίνομαι για αντζούγιες. Από μικρή ήταν το αγαπημένο μου απογευματινό. Τώρα θα μου πείτε δεν πάει καλά η κοπέλα. Ναι! μπορεί να έχετε και κάποιο δίκιο. Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν τα λίγο περίεργα φαγητά και οι γεύσεις. Όπως π.χ τρελαίνομαι για κρέιπ φρουτ και μάλιστα το θεωρώ και γλυκό. τώρα βέβαια τι σχέση έχουν οι αντζούγιες καμία!!!!!!!!!! Λοιπόν που λέτε, μέχρι τα εννέα μου χρόνια ζούσα στο Διδυμότειχο. Εκείνη την παλαιολιθική εποχή είχαμε και το απόγευμα σχολείο. Όταν λοιπόν γυρνούσα στο σπίτι γύρω στις έξη, έπαιρνα μία φέτα ψωμί την άλειφα με φρέσκο βούτυρο, βουβαλίσιο, έβαζα από πάνω και αντζούγιες και αυτό ήταν το απογευματινό μου. αυτό βέβαια δεν είδα άλλο παιδί της ηλικίας μου να το τρώει. Αλλά είπαμε όταν ο άνθρωπος είναι βλήμα!!!!! Και έτσι κάθε χρόνο φτιάχνω τις δικές μου αντζούγιες γιατί ο άνθρωπος δεν αλλάζει!

Υλικά:
500 γρ. αντζούγιες
1&1/2 φλυτζάνας τσαγιού αλάτι χοντρό

Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε και πλένουμε καλά τις αντζούγιες. Κόβουμε τα κεφάλια και τις φιλετάρουμε  (βγάζουμε το κόκαλο). Παίρνουμε ένα βαθύ σκεύος, βάζουμε λίγο αλάτι στον πάτο, στρώνουμε μία σειρά σαρδέλες, τις σκεπάζουμε με αλάτι και κατ΄αυτόν τον τρόπο συνεχίζουμε μέχρι να τελειώσουν. Σκεπάζουμε με αλάτι κλείνουμε καλά το σκεύος και τις βάζουμε στο ψυγείο. Σε μία εβδομάδα έχουν ψηθεί και μπορούμε να τις φάμε. Εάν θέλετε τις βγάζετε από το αλάτι και τις βάζετε σε ένα τάπερ με λάδι και λίγο ξύδι. Δεν παθαίνουν τίποτα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις