Πυργάκι με μανιτάρια και φρέσκια ρόκα

Σκεφτόμουνα τι εύκολο να ετοιμάσω για το βράδυ. Ανοίγοντας τα ντουλάπια και ψάχνοντας για κάτι εύκολο και γευστικό, το μάτι μου έπεσε στα μανιτάρια. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο απλά μια πολύ εύκολη και ευπαρουσίαστη ιδέα για κάτι ελαφρύ για το βραδάκι μπροστά στην τηλεόραση, αλλά και με παρέα φίλων με μια μπιρίτσα ή ένα ποτήρι κρασί. Εγώ είχα αποξηραμένα μανιτάρια, εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και φρέσκα εάν έχετε.
    Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά μου για τη φωτογραφική μηχανή που μου χάρισαν την πρωτοχρονιά για να έχω το αποτέλεσμα της φωτογραφίας που βλέπετε.
Υλικά (για 4 άτομα)
1 φακελάκι αποξηραμένα μανιτάρια
2-3 κουτ. σούπ.λάδι
λίγο αλάτι, πιπέρι
1/2 κουτ. γλυκ. ζάχαρη
1 κουτ. σούπ. κρέμα βαλσάμικο
2 μικρές ντομάτες
φρέσκια ρόκα για γαρνίρισμα
τυρί τριμμένο
4 λεπτές φέτες ψωμί

Εκτέλεση:
Εάν τα μανιτάρια είναι αποξηραμένα, πρέπει να τα μουλιάσετε για να μαλακώσουν. Τα στραγγίζουμε να φύγουν τα νερά και τα πασπαλίζουμε με λίγο αλεύρι. Εάν είναι φρέσκα δεν χρειάζεται τίποτα από τα παραπάνω. Βάζουμε στη φωτιά ένα τηγάνι, προσθέτουμε το λάδι και μόλις ζεσταθεί ρίχνουμε τα μανιτάρια. Τα γυρίζουμε ένα λεπτό προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι, και τη ζάχαρη. Συνεχίζουμε ένα λεπτό ακόμη προσθέτουμε, το βαλσάμικο και σε ένα λεπτό αποσύρουμε το τηγάνι από τη φωτιά. Σε μία πιατέλα κόβουμε τις φέτες το ψωμί βάζουμε μία φέτα ντομάτα σε κάθε φέτα ψωμί, από πάνω μία κουταλιά μανιτάρια, τρίβουμε το τυρί, κόβουμε τη ρόκα και βάζουμε λίγα μανιτάρια ακόμη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις