Τάρτα λαχανικών

Αυτό που μου άρεσε στην συγκεκριμένη τάρτα, είναι η ζύμη της. Όχι ότι η γέμιση δεν είναι καλή είναι τέλεια. Όσες φορές την έχω κάνει όλοι έχουν ενθουσιαστεί και δεν μένει ψίχουλο. Η συνταγή δεν είναι δική μου αν και έχω βάλει τις δικές μου πινελιές για να την προσαρμόσω στις  γευστικές μου προτιμήσεις. Την συνταγή την έχω πάρει από τον σεφ Λουκάκο, του οποίου η μαγειρική είναι κοντά στα δικά μου πρότυπα.



Υλικιά για τη ζύμη:
325 γρ. αλεύρι
175 γρ, βούτυρο
1 αβγό
30 γρ. κρύο νερό
1/2 κουτ. γλυκ. αλάτι
1/2 κουτ. γλυκ. ζάχαρη



Υλικά για τη γέμιση:
3-4 κουτ. σούπ. λάδι
2 φρέσκα κρεμμυδάκια
1 καρότο
1 μικρό πράσο
4 μέτρια κολοκυθάκια
3 κρόκους αβγών
130 γρ. κρέμα γάλακτος
150 γρ. κασέρι τριμμένο.
αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση ζύμης:
Ετοιμάζουμε τη ζύμη. Στον κάδο του μίξερ βάζουμε το αλεύρι με το βούτυρο. Με το ταφ χτυπάμε το αλεύρι με το Βούτυρο να δημιουργηθούν ψίχουλα. Προσθέτουμε το αβγό και συνεχίζουμε το χτύπημα, προσθέτουμε το νερό, το αλάτι και τη ζάχαρη, Μόλις γίνει μία μπάλα η ζύμη την βγάζουμε από το μίξερ και την βάζουμε με μεμβράνη για μισή ώρα στο ψυγείο. Ζυγίζουμε 400 γρ. ζύμη και την  ανοίγουμε τη ζύμη ανάμεσα σε δύο λαδόκολλες. Η ζύμη που μας περίσσεψε μπορούμε να την κρατήσουμε στην κατάψυξη. Βάζουμε τη ζύμη σε ταρτιέρα, σκεπάζουμε τη ζύμη με λαδόκολλα και τοποθετούμε από πάνω φασόλια ή ρύζι για να δώσουμε βάρος και να μην φουσκώσει. Ψήνουμε στους 180 βαθμούς να ροδίσει.

Εκτέλεση γέμισης:
Καθαρίζουμε τα κολοκυθάκια,  τα καρότα,το πράσο και τα κρεμμυδάκια. Τα κόβουμε σε μικρά κυβάκια.
Σε ένα τηγάνι βάζουμε το λάδι και σοτάρουμε τα κρεμμυδάκια, προσθέτουμε τα κολοκυθάκια,  τα καρότα, το πράσο, αλάτι, με προσοχή γιατί έχουμε και το κασέρι, πιπέρι και τα σοτάρουμε όλα μαζί μέχρι να μαλακώσουν. Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος τα αβγά και το κασέρι. Εν τω μεταξύ έχουμε ψήσει την τάρτα και έχει κρυώσει, προσθέτουμε τη γέμιση και ψήνουμε για 15-20 λεπτά να πιάσει μία κρούστα. Την αφήνουμε δέκα λεπτά να κρυώσει και σερβίρουμε.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις