Δροσερό club sandwich

Καλησπέρα σε όλες τις ομαδούλες. Έχω αρκετό καιρό να αναρτήσω συνταγή άλλα οι υποχρεώσεις μου ήταν αρκετές και δεν υπήρχε χρόνος. Σήμερα όμως επανέρχομαι με μία δροσερή συνταγή απλή και εύκολη. Μια συνταγή για παιδικά πάρτι αλλά και για κρύο μπουφέ. Αν και Φλεβάρης και το κρύο καλά κρατεί η παροιμία λέει " Ο Φλεβάρης και άν φλεβίσει πάλι καλοκαίρι θα μυρίσει". Βέβαια αυτό εμένα δεν μου αρέσει, γιατί είμαι παιδί του χειμώνα, αλλά όλες οι εποχές είναι καλοδεχούμενες. Κάθε μία έχει τη χάρη της με τα θετικά και αρνητικά της. Μου λείψατε και φλυαρώ. Στη συνταγή μας τώρα.

Υλικά:
1 μεγάλη συσκευασία ψωμί του τοστ χωρίς κόρα
2 αυγά βραστά
1 αγγουράκι
10 φέτες σαλάμι αέρος
1 κουπάκι γιαούρτι
400 γρ. τυρί κρέμα
1 μικρή συσκευασία μαγιονέζα

Εκτέλεση:
Βάζουμε στο μούλτι το σαλάμι αέρος και το κάνουμε κιμά. το βάζουμε σε ένα μπολ και προσθέτουμε 3 κουτ. σούπ. κρέμα τυρί, 1 κουτ. σούπ. γιαούρτι και δυο κουτ. σούπ. μαγιονέζα. Τα ανακατεύουμε όλα μαζί να ενωθούν τα υλικά. Καθαρίζουμε το αγγουράκι και το τρίβουμε στον τρίφτη από την χοντρή πλευρά, το βάζουμε σε τρυπητό λίγο αλάτι και το αφήνουμε να στραγγίσει. Βράζουμε δυο αυγά σφιχτά, τα καθαρίζουμε και τα πολτοποιούμαι, προσθέτουμε τρις  κουτ. σούπ. μαγιονέζα μια  και τρις κουτ. σούπ. τυρί κρέμα. τα ανακατεύουμε να ενοποιηθούν. Βάζουμε σε ένα μπολ το τριμμένο αγγουράκι προσθέτουμε το γιαούρτι που περίσσεψε και το τυρί κρέμα τα ανακατεύουμε να ενωθούν τα υλικά. Παίρνουμε τη συσκευασία του τοστ, τη χωρίζουμε ανα τρις φέτες και αρχίζουμε να χτίζουμε το club. Την πρώτη φέτα την αλείφουμε με το μείγμα απο το αγγουράκι, επανωτίζουμε με τη δεύτερη φέτα, την οποία αλείφουμε με το μείγμα από το σαλάμι, συνεχίζουμε με την τρίτη φέτα την οποία αλείφουμε με το μείγμα του αυγού. Τις κόβουμε τριγωνικά στα τέσσερα, εάν δεν τα σερβίρουμε την ίδια ημέρα τα τυλίγουμε με μεμβράνη και τα διατηρούμε στο ψυγείο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις